RELACJE: Wspomnienia z Gniezna z 1999 r.

Odkopałam stare zdjęcia. Mam wrażenie, jakby twórczość dla misji towarzyszyła mi od niepamiętnych czasów. Jeszcze kiedy byłam studentką misjologii, a moja młodsza siostra należała do koła misyjnego w Szkole Podstawowej w Łabiszynie, z całych sił wspierałam dzieci w ich działaniu na rzecz swoich rówieśników. Na I Diecezjalny Kongres Misyjny Dzieci, który odbył się w Gnieźnie 29 maja 1999 r. uszyłam specjalny sztandar dla Ogniska misyjnego. Wiem, że wiele razy był prezentowany, na szkolnych uroczystościach, podczas procesji i świąt kościelnych... 
Czy Wy także macie swoje sztandary? Jakieś banery lub flagi ogniska misyjnego?




Ks. Franciszek Jabłoński Dyrektor diecezjalny PDM


Ognisko Misyjne PDMD pod opieką p. Elżbiety Wojtynek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz