JAK ZROBIĆ RÓŻANIEC NA RĘKĘ?

Misyjne kolory już znacie. Odnalazłam dziś kilka pudełek z koralikami: czerwone, zielone, białe, żółte i niebieskie. Dawno nie pokazywałam Wam, co można zrobić z koralików, sznurka i takiego małego krzyżyka. Mój krzyżyk wykonany jest z minerału o nazwie "howlit". To jest miękki, lekki, pylasty,  bardzo porowaty kamień. Barwi się go, aby przypominał inne naturalne kamienie, np. turkus. Duże okazy znajdowane są na pustyni Mojave w Stanach Zjednoczonych. Krzyżyki kupiłam w sklepie internetowym z koralikami.



Na sznurek o długości 40 cm nawlekałam kolejno dwa koraliki zielone, dwa żółte, jeden biały, krzyżyk, znów jeden biały, dwa czerwone i dwa niebieskie. Aby koraliki nie przesuwały się zablokowałam je po środku supełkami.


Następnie jeden prawy koniec sznurka zawiązałam po lewej stronie koralików i lewy koniec sznurka po prawej stronie. Jak wiązać sznurek, aby bransoletka się rozszerzała i zwężała? Zobaczcie filmik Tutaj. Żródło: Youtube.com


Jak Wam się podoba nowy pomysł?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz