Nowy Rok 2022


Kolorowo i misyjnie

Drodzy Przyjaciele Misyjnego Warsztatu, 

Minął rok 2021 rok. Miłe chwile możemy ciepło wspominać, a te złe puśćmy w niepamięć.

Ja zrobiłam sobie taką "wyliczankę" wspominając to co było:

  • Po PIERWSZE cieszę się, że żyję, czuję się dobrze i mogę być tutaj. Moja nerka przeszczepiona zachorowała, ale jest w dobrych rękach lekarzy.
  • DWA razy miałam przetaczana krew. Czułam się bardzo słabo. Dlatego wiem, jak cenny to dar. Sami możecie zobaczyć jakie są zasoby krwi i jeśli nie ma przeciwwskazań zachęcam do podzielenia. Zostań Dawcą Życia. Tutaj link: ZAPASY KRWI
  • W minionym roku mieliśmy DWA ostanie pożegnania. Odeszła mama mojego męża Bogumiła oraz moja babcia Maria. 
  • I znów: DWA razy zaszczepiłam się na koronawirusa.
  • TRZY tygodnie spędziliśmy na kwarantannie covid-19 (przechorowaliśmy, jesteśmy zdrowi) 
Nasz czas kwarantanny i zachorowania na covid-19 przypadł w Adwencie. Córka, syn i ja byliśmy chorzy. Ale mieliśmy też czas, aby wesprzeć świątecznie kiermasz i loterię w szkole dzieci. Zrobiliśmy bardzo fajne szopki z patyczków laryngologicznych i zeszłorocznych pocztówek. Ja mam tak, że wszystko jest "przyda się". A Wy? Chomikujcie różne takie "przyda się", bo zamierzam działaś ;-)

Szopka na kiermasz szkolny
Szopka z patyczków laryngologicznych


  • CZTERY kwartały - pełny rok - byłam kochana, wspierana i zaopiekowana przez męża i dzieci w trudnych momentach i nie tylko ;-)
  • Każdy w Was katecheci miał w tym roku (od stycznia do maja) PIĘĆ miesięcy lekcji zdalnych. Nauczyciele. uczniowie i rodzice, czekaliśmy na powrót do "normalności". Słowo "normalność" nabrało nowego znaczenia.

  • W zeszłym roku skład naszej rodzinki się nie zmienił. Jest na SZEŚĆ ;-) Mama, Tata, córka, syn. kot i pies - ulubieńcy rodziny
  • Patrz w NIEBO ;-) Spacer 
  • SIEDEM pobytów w szpitalu. Łącznie 38 dni. 

Spełnialiśmy marzenia, mało się przemieszczaliśmy, ale byliśmy RAZEM. Dołączyliśmy to Róży Różańcowej modlitwy Rodziców za dzieci. Do czego i Was zachęcam. Za dzieci modlą się też ciocie, wujkowie, dziadkowie. Zobaczcie więcej na stronie https://www.rozaniecrodzicow.pl/

itp. itd.. całe 365 dni modlitwy za misjonarzy i misjonarki. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz