DR WANDA BŁEŃSKA - MOJE WSPOMNIENIA

Kochami Przyjaciele, dzisiaj 27 listopada przypada 6 rocznica narodzin dla Nieba Służebnicy Bożej dr Wandy Błeńskiej. Odkopałam swoje studenckie albumy ze zdjęciami i spójrzcie jakie mam wspaniałe wspomnienia z 1998 roku. To był przełom 1998/1999 r. W Laskowicach Pomorskich w Domu Misjonarzy Werbistów uczestniczyłam w rekolekcjach misyjnych. Dziś nie pamiętam zupełnie, jak się tam znalazłam. Nie pamiętam kto i w jakich okolicznościach mnie tam zaprosił. 

Najbardziej utkwiła mi w pamięci noc 31 grudnia 1998r. Modlitwa, adoracja, cisza...Msza św. z Panią Wandą.


Z osób na zdjęciach rozpoznacie wspaniałą lekarkę, misjonarkę dr Wandę Błeńską, ks. Ambrożego Andrzejaka, wówczas diakona Macieja Oparka - dziś misjonarza w Zambii. ks. Ryszarda Pełech - był dyrektorem PDM w diec. pelplińskiej. 

 



Pogadanki przy wspólnym stole. Ja, dr Wanda Błeńska, ks. Ambroży Andrzejak, ks. Ryszard Pełech i misjonarz werbista.



Trzymam w swojej dłoni dłoń Świętej! Dopiero po latach patrząc na tę fotografię widzę to, czego nie widziałam wcześniej. Niesamowite...



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz