Skarbonka dla Kolędników Misyjnych 2017/2018

W tym roku dzieci z Papieskiego Działa Misyjnego Dzieci (kliknij w link) kolędują dla swoich rówieśników z Syrii i Libanu. O tym jak przygotować się do akcji kolędowania misyjnego dowiecie się z oficjalnej strony PDMD. Tutaj pokażę Wam, jak przygotować skarbonkę - gołąbka pokoju. 
Do symbolu pokoju na świecie nawiązuje tegoroczna pamiątka kolędowania. Zarówno misyjne materiały jak i pamiątkę możecie zamówić w sklepie Missio.pl 




Do przygotowania skarbonki użyliśmy:
*butelkę plastikową
*piórka
*białą farbę
*klej (może być klej CR, albo klej na gorąco użyty pod kontrolą osoby dorosłej)
*kawałki filcu



Plastikową butelkę rozcięłam na pół. Obie części połączyłam, jak na zdjęciu, aby dały kształt tułowia ptaka. Pomalowałam go białą farbą, a następnie przykleiłam piórka, oczy i dzióbek z filcu. Kształt głowy powstał z papieru, też oklejonego piórkami. Zrobiłam otwór na pieniądze. Mój gołąbek Pokoju ma kilka kolorowych piórek, aby był bardziej radosny.

A oto zdjęcia krok po kroku:
 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz